S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

 


Obchodní podmínky
  1. Obchodní podmínky

  2. způsob objednávání

  3. povinnosti prodávajícího

  4. povinnosti kupujícího

  5. ceny zboží

  6. způsob platby

  7. dodací podmínky

  8. termín dodání

  9. způsob dodání

  10. poštovné

  11. zrušení objednávky

  12. reklamace

  13. Souhlas dotčené osoby

  14. uplatnění slevy

  15. Obecná ustanovení

  16. Odstoupení od kupní smlouvy

  17. Ochrana osobních údajů a Cookies

  18. akce

 



 

1.Obecné obchodní podmínky

(Dále jen podmínky) se vztahují na obchodní vztahy mezi kupujícím a prodávajícím uzavřené prostřednictvím elektronického obchodu www.nejpuzzle.cz

»Prodávající - provozovatel internetového obchodu nejpuzzle.cz
»Kupující - fyzická nebo právnická osoba, která vstoupila do obchodního vztahu s prodávajícím
»Zboží - produkty nebo služby v nabídce internetového obchodu nejpuzzle.cz
»Objednávka - kupní smlouva na jejímž základě je realizován prodej zboží, který je určen pro konečného spotřebitele

Elektronická objednávka - jejím vyplněním a odesláním zákazník potvrzuje její závaznost a souhlas s těmito obchodními podmínkami. Je návrhem kupní prodejní smlouvy. Tato smlouva nabývá platnosti zpětným potvrzením objednávky prodávajícím kupujícímu.

2.Spôsob objednávání

Objednávat si můžete on-line přímo na našich stránkách. Pokud vám z nějakého důvodu nefunguje přímé objednávání, můžete zaslat objednávku jako obyčejný e-mail na naši e-mailovou adresu vesna@vesnalc.sk, kde uvedete přesný název zboží, počet objednaných kusů, vaši přesnou adresu a telefonní číslo. Zboží můžete objednat i telefonicky na čísle +421905 260 014.

Podmínkou pro platnost objednávky je vyplnění všech povinně označených údajů v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, k jejímuž uzavření se nevyžaduje potvrzení objednávky prodávajícím a smlouva tak vzniká samotným dodáním zboží. Po zaslání objednávky vám obratem zašleme potvrzení o přijetí objednávky.

 

3. Povinnosti prodávajícího

Zákazníkům se zavazujeme dodat:

Druh a množství zboží v kupní ceně a za platebních podmínek, které platí v den odeslání objednávky.

Zboží, které vyhovuje normám, předpisům a nařízením platným na území ČR.

Zboží, které bude vhodně zabaleno, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Neodpovídáme za:

Opožděné dodání zboží zaviněné dopravcem.

Opožděné dodání zboží zaviněné nesprávně udanou adresou příjemce.

Za poškození zásilky zaviněné dopravcem.

Případné nedodání zboží, ke kterému došlo vinou výrobce (dodavatele) v důsledku jakéhokoliv omezení případně zrušení distribučních práv nebo jiných nepředvídatelných překážek.

Výběr zboží zákazníkem. Pokud po převzetí zásilky zákazník zjistí, že zboží již má nebo neodpovídá jeho představám. Takové zboží nemůžeme považovat za oprávněnou reklamaci.

4. Povinnosti kupujícího

Kupující se zavazuje:

Objednané zboží převzít, zkontrolovat neporušenost obalů a v případě jakýchkoliv závad tyto neprodleně nám oznámit.

Zaplatit za zboží kupní cenu ve výši a ve smyslu platebních podmínek platných v den odeslání objednávky.

V případě, že si kupující zboží nepřevezme (na základě objednávky), prodávající si vyhrazuje právo uplatnit svůj nárok na náhradu vzniklé škody. V případě, že si zákazník zboží nepřevezme při prvním doručení, a požaduje opětovné doručení zboží, je povinen uhradit náklady prvního i opětovného doručení zboží.

 

5. Ceny zboží

Ceny uvedené v našem internetovém obchodě jsou v CZK a jsou platné v době objednání zboží včetně 20% DPH (daň z přidané hodnoty). Vyhrazujeme si právo tiskových chyb a změny cen, v případě změny peněžních kurzů, při výrazném nárůstu inflace nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek od výrobců a ostatních dodavatelů zboží.

Dokladem o prodeji je faktura. Balné neúčtujeme.

Akční ceny platí do vyprodání zásob při uvedení počtu kusů akčního zboží nebo po dobu časově určenou.

6. Způsob platby:

Cena za objednané zboží uvedená v internetovém obchodě na web-stránce www.nejpuzzle.cz prodávajícího je konečná a závazná pro prodávajícího a kupujícího. Kupující - objednatel může provést platbu za objednané zboží následujícími způsoby:

zaplacením dobírky v hotovosti při jejím převzetí
zaplacením bezhotovostním stykem na účet prodávajícího č.ú. 2401030111/2010

zaplacením bezhotovostním stykem prostřednictvím platební brány GOPAY s.r.o.,Planá 67,370 01 České Budějovice,Česká republika,IČ: 26046768

Až do úplného zaplacení ceny objednaného zboží kupujícím zůstává objednané zboží ve vlastnictví prodávajícího.

7. Dodací podmínky

Objednávky vyřizujeme průběžně s tím, že každou objednávku vyřizujeme jednotlivě. Pokud některý z objednaných výrobků nemáme, pošleme jen zboží skladem (na co vás předem upozorníme telefonicky nebo zasláním e-mailu).

 

8. Termín dodání

Zboží expedujeme pokud je skladem průběžně, pokud zboží máme na externím skladě případně objednané u výrobce tak informujeme průběžně zákazníka o dodání.

Po vyřízení objednávky vždy zákazníka informujeme, že jeho objednávka byla zaslána.

Pokud zásilku neobdržíte po uplynutí 7 dnů, doporučujeme vám informovat se u nás telefonicky, případně mailem.

V případě, že objednané zboží není skladem a nebude možné ho zaslat podle výše uvedené dodací lhůty, oznámíme vám předpokládaný termín dodání. V tom případě si však vyžádáme vaše odsouhlasení. Dodací lhůta může být přiměřeně k okolnostem prodloužena, jestliže je zpoždění způsobeno okolnostmi námi nezaviněných (zpoždění zásilky, ztráta zásilky apod.).

Pokud si objednáte zboží, které jsme vyprodali, případně z jakýchkoli důvodů stáhl z prodeje, okamžitě po zjištění této skutečnosti vás budeme kontaktovat (e-mailem nebo telefonicky).

U zboží na objednávku je doba dodání 15 až 120 dní. Objednané zboží expedujeme okamžitě po naskladnění.

 

9. Způsob dodání

Objednané zboží zasíláme kurýrem DHL. Při platbe na dobírku učtujeme poplatek 30 Kč. Ke každé objednávce přikládáme fakturu. Při objednávkách ze zahraničí, si předem dohodneme podmínky, způsob dodání a platby.

 

10. Poštovné

 

V rámci České republiky je při objednávce do 1199 Čk je poštovné 119 Kč kurýrem DPD. Při platbe na dobírku učtujeme poplatek 30 Kč.

Při objednávce nad 1199 Kč je poštovné kurýrem DPD na náklady prodávajícího pokud se nedohodne jinak. Uvedené podmínky platí pro Českou republiku.

Při objednávce do jiných zemí se poštovné počítá individuálně podle jednotlivých zón států, do nichž zásilku posíláme.

 
11. Zrušení objednávky

11.1 Vážení zákazníci, nákup přes internet přináší vedle nesporných výhodách i určité nevýhody oproti nákupu v běžném obchodě. I přes množství uváděných informací nemáte možnost si nabízené zboží prohlédnout, případně se můžete splést v objednávce. Z uvedených důvodů máte možnost zrušit objednávku. Musíte tak však učinit do 24 hodin.

Podmínky zrušení objednávky

Pokud po odeslání objednávky v průběhu 24 hodin zjistíte, že vám objednané zboží nevyhovuje, případně jste se spletli v objednávce, máte možnost zrušit objednávku bez uvedení důvodu. Zašleme potvrzení o zrušení objednávky a do 60 dnů vrátime úhradu při zaplacení předem.

11.2

Vážení zákazníci,

informujeme Vás, že jakákoli svá práva a nároky si můžete vůči nám uplatňovat iv rámci alternativního on-line řešeného sporu. On-line řešení sporu zajišťuje Evropská komise a slovenské kontaktní místo řešení sporů on-line (RSO). Stejně i naše nároky vůči Vám mohou být uplatněny prostřednictvím evropské platformy.

Stížnost můžete podat prostřednictvím platformy řešení sporů on-line (RSO) na stránce

http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm

Využití alternativního řešení sporů šetří peníze a čas, protože Vaše stížnost bude vyřízena do 90 dnů a bez značných finančních výdajů.

V případě jakýchkoliv problémů nás kontaktujte na vesna@vesnalc.sk.

12. Reklamace

Před převzetím a zaplacením zásilky si ještě na místě zkontrolujte zda zásilka není poškozena. V případě rozsáhlého poškození (roztržený obal, deformace a jiné rozsáhlé poškození) doporučujeme zásilku nepřevzít. Na již přijaté zásilky reklamace nepřijímáme. V případě, že vám přišla zásilka poškozena, prosíme, abyste nás o tom informovali e-mailem nebo telefonicky. V takovém případě vám pošleme zásilku novou.

Záruční doba

Na prodávané zboží, pokud není určeno jinak, je poskytována zákonná záruční doba 24 měsíců. Dokladem o prodeji je faktura, která slouží zároveň jako dodací a záruční list. Záruční doba začíná běžet v den předání zboží zákazníkovi.

Reklamace se vztahuje pouze na:

prokazatelné výrobní vady způsobené výrobcem, které byly zjištěny po dodávce zboží, nebo během jeho užívání.

Reklamace se nevztahuje na:

poškození způsobené uživatelem během běžného používání zboží, neodbornou manipulací nebo zásahem do částí nebo konstrukce výrobku.

Postup při reklamaci

Aby mohla být Vaše reklamace akceptována je nutné dodržet několik pravidel:

Po převzetí zboží si zkontrolujte zboží a fakturu, která slouží jako dodací a záruční list. Pokud zjistíte při převzetí zboží vady, je vaší povinností oznámit nám zjištěné skutečnosti prostřednictvím e-mailu, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zboží.

V případě, že zjistíte jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím (v druhu, v množství nebo ceně), nebo obdržíte se zásilkou nesprávně vyplněnou fakturu, zda neobdržíte žádný doklad o nákupu, ihned nás informujte prostřednictvím e-mailu.

V případě, že zjistíte výrobní chyby, je třeba nejprve zboží na vlastní náklady zaslat na naši adresu spolu s uvedením důvodu reklamace. K zásilce nezapomeňte přiložit kopii daňového dokladu, který jsme poslali se zbožím a kopii dokladu od doručovatele. Reklamované zboží vám vyměníme za jiný, který si vyberete nebo vám vrátíme peníze. Poštovné a jiné poplatky spojené s dopravou reklamovaného zboží nevracíme. Při zpětném zasílání zabalte zboží tak, aby se předešlo jeho poškození. Poškození zboží při přepravě má ​​za následek neuznání reklamace. Při zaslání zboží dobírkou nebude tato zásilka přijata.

Doba vyřízení reklamace

Reklamační řízení začíná běžet dnem převzetí reklamovaného zboží prodávajícím a končí dnem odeslání vyřízené reklamace kupujícímu.

O oprávněnosti reklamace rozhodneme nejpozději do 7 pracovních dnů od obdržení reklamovaného zboží. O výsledku Vás budeme informovat prostřednictvím e-mailu.

Oprávněná reklamace bude vyřízena na naše náklady bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne zahájení reklamačního řízení.
V případě neoprávněné reklamace bude zboží vráceno zpět kupujícímu s příslušným odůvodněním.

13. Souhlas dotčené osoby

Vaše údaje budou zpracovávány pro účely registrace a využívání výhod zákazníků v e-shopu. Bez jejich zadání není možné využívat služby a výhody e-shopu.

 

14. Uplatnění slevy

Cena zboží v nákupním košíku je automaticky snížena o slevu po zadání vždy jen jednoho slevového kódu do kolonky Slevový kupón / Dárkový šek

 

15.Všeobecné ustanovení

Těmito Všeobecnými obchodními podmínkami se řídí právní vztahy mezi prodávajícím Vesna Lc s.r.o. a kupujícím, uzavřené prostřednictvím internetového obchodu na web-stránkách prodávajícího: www.nejpuzzle.cz. Prodávající je Vesna Lc s.r.o., mieru 10,984 01 Lučenec , Slovensko, IČ: 366470012, DIČ: 2022147094, Společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem Banská Bystrica, oddíl sro vložka číslo 11420 / S ze dne 18.03.2006. V případě potřeby zastupuje Marian Záhorec - Vesna Lc a Vesna LC plus s.r.o. Kupující je spotřebitel nebo podnikatel, který po vlastní autorizaci odeslal elektronickou objednávku zpracovanou systémem obchodu. Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v obchodní nabídce prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemního loga či patentů prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno inak.Spotrebiteľ je fyzická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní činnosti nebo jiné podnikatelské činnosti. Právní vztahy prodávajícího se spotřebitelem výslovně neupravené těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zák. č 40/1964 CFU, občanského zákoníku, zákona č. 250/2007 CFU, o ochraně spotřebitele ao změně zákona České národní rady č. 372/1990 CFU o přestupcích ve znění pozdějších předpisů, ve znění pozdějších předpisů, jakož i předpisy souvisejícími.

16.Odstúpenie od kupní smlouvy

Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 pracovních dnů od převzetí zboží bez udání důvodu v souladu s ustanovením § 7 odst. 1 zákona č. 102/2014 Sb. přičemž se zavazuje doručit "Oznámení kupujícího o odstoupení od smlouvy" a zakoupené zboží s příslušenstvím v uvedené lhůtě.

Oznámení spotřebitele o odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku musí být prodávajícímu doručeno do skončení doby pro odstoupení musí obsahovat identifikaci kupujícího, číslo a datum objednávky, přesnou specifikaci zboží, způsob, jakým má prodávající vrátit již přijatá plnění zejména číslo účtu nebo poštovní adresu. Zároveň s odstoupením od kupní smlouvy je povinen doručit prodávajícímu zboží spolu s příslušenstvím včetně dokumentace, návodu, záručního listu, dokladu o zaplacení a pod. a v originálním obalu na vlastní náklady ve formě pojištěné zásilky. Zboží je nutné vrátit na adresu provozu, která je uvedena ve faktúre.V případě, že kupující odstoupí od smlouvy a doručí prodávajícímu zboží, které je nekompletní, nebo je poškozen, včetně jeho originálního obalu a příslušenství, vrátí prodávající kupujícímu již zaplacenou kupní cenu za zboží uvedenou v závazném akceptování objednávky, sníženou o náklady spojené s uvedením zboží do původního stavu a to ve lhůtě 15 pracovních dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy a doručení zboží predávajúcemu.V případě, že kupující nesplní některou povinnost v bodě 9.Odstúpenie od kupní smlouvy, odstoupení není platné a účinné a prodávající není povinen vrátit kupujícímu kupní cenu a zároveň má nárok na úhradu nákladů, spojených s odesláním zboží zpět kupujúcemu.Predávajúci je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy v případě, že výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží dohodnutého v kupní smlouvě přerušil výrobu nebo provedl tak závažné změny, které znemožnily realizaci splnění povinností prodávajícího vyplývajících z kupní smlouvy nebo z důvodů vyšší moci nebo pokud není schopen dodat zboží kupujícímu ve lhůtě určené těmito OP nebo v ceně, která je uvedena v internetovém obchodě. Prodávající je povinen o této skutečnosti neprodleně informovat kupujícího a nabídnout mu jiné řešení

Zaškrtnutím políčka vyjadřuji svůj souhlas s pravidly registrace.

Souhlas dotčené osoby:

Zaregistrováním potvrzuje každý zákazník svůj souhlas s podmínkami e-shopu a zavazuje se je plně dodržovat.

Provozovatelem informačního systému je společnost Vesna Lc s.r.o., mieru 10, 98401 Lučenec , Slovensko.

V případě, že se zákazník zaregistruje prostřednictvím webového formuláře, budou osobní údaje v rozsahu jméno, příjmení, e-mailová adresa, telefonní číslo a adresa zákazníka (adresa doručení zásilky) zpracovávány společností Vesna Lc sro, mieru 10, 98401 Lučenec , Slovensko na účelu nákupu zboží , za účelem identifikace zákazníka a pro účely doručení zboží podle § 10 odst. 3 písm. b) zákona č. 122/2013 CFU o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších právních předpisů ( "zákon o ochraně osobních údajů"). V případě, že takový zákazník ve webovém formuláři neuvedl adresu, bude v případě dodání zboží kontaktován společností Vesna Lc s.r.o., mieru 10, 98401 Lučenec , Slovensko, aby pro účely doručení zboží uvedl i svou adresu. Takto získané osobní údaje budou zpracovávány podle § 10 odst. 3 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů pro účely doručení zboží.

Zákazník, který je zaregistrován v e-shopu Vesna Lc sro, mieru 10, 98401 Lučenec , Slovensko, zadáním a odesláním svých osobních údajů prostřednictvím formuláře uděluje účastník provozovateli souhlas se zpracováním osobních údajů v rozsahu, v němž údaje uvedl (tedy e-mailová adresa, telefonní číslo, jméno a příjmení a adresa bydliště (doručení zásilky)), za účelem zasílání marketingových nabídek (zejména speciálních nabídek na výhodný nákup) a zároveň provozovateli uděluje souhlas k zasílání takových nabídek. Souhlas účastník uděluje podle zákona č. 122/2013 CFU o ochraně osobních údajů provozovateli informačního systému společnosti Vesna Lc s.r.o., mieru 10, 98401 Lučenec , Slovensko.

Údaje o telefonním čísle, e-mailové adrese, adrese bydliště poskytované zákazníkům budou zároveň použity na aktualizaci zastaralých údajů v programu Vesna Lc s.r.o., mieru 10, 98401 Lučenec , Slovensko. V případě změny jiných údajů je třeba tuto změnu oznámit písemně, telefonicky nebo e-mailem, nebo tyto údaje změnit prostřednictvím internetové stránky www.nejpuzzle.cz změnou příslušných osobních údajů ve svém uživatelském profilu; takto postupujte iv případě, že chcete aktualizovat adresu bydliště pro účely dání souhlasu pro marketingové účely.

Osobní údaje zpracovávané podle těchto pravidel budou vymazány po dosažení účelu, pro který byly zpracovávány, podle podmínek stanovených v zákoně o ochraně osobních údajů.

Souhlas podle těchto pravidel uděluje zákazník, dobrovolně a na dobu neurčitou s tím, že ho může kdykoliv odvolat buď zasláním písemného oznámení poštou na adresu sídla společnosti Vesna Lc sro, mieru 10, 98401 Lučenec , Slovensko nebo prostřednictvím internetové stránky www.nejpuzzle.cz vyznačením příslušné změny (odhlášení ze zasílání informací) ve svém uživatelském profilu.

Osobní údaje uvedené výše může na základě písemné smlouvy a v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů zpracovávat i zprostředkovatelé: - další e-shopy poskytující služby v oblasti elektronického obchodu s puzzle tak zprostředkovatelé uveden v seznamu na adrese www.nejpuzzle.cz.

Každý, koho osobní údaje se podle těchto pravidel budou zpracovávat, má právo na přístup k osobním údajům, jakož i další práva dle § 11, 15 a 28 zákona o ochraně osobních údajů.

Zákaznický servis Vesna Lc s.r.o., mieru 10, 98401 Lučenec , Slovensko je v provozu v pracovní dny mezi 8.00 a 16.30 hod. na telefonním čísle: +421905 260014, +421905 757461



17.Ochrana osobních údajů a Cookies



  1. Při zpracovávání osobních údajů Provozovatel postupuje podle nařízení Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679 z 27.4.2016 o ochraně fyzických osob při zpracovávání osobních údajů ao volném pohybu těchto údajů, kterým se zrušuje směrnice 95/46 / ES (dále jen GDPR ) a zákona č 18/2018 Sb O ochraně osobních údajů a změně některých zákonov.Podrobné informace o tom jak shromažďujeme, zpracováváme a chráníme osobní údaje našich zákazníků při využívání našich služeb jsou upraveny v zásadách ochrany osobních údajů.

     

  2. Provozovatel tímto informuje že zpracovává soubory cookies uživatele, včetně trvalých souborů cookies a Uživatel s tímto vyslovuje svůj souhlas. Provozovatel zpracovává soubory cookies k personalizaci obsahu a reklam, k využívaniufunkcií sociálních sítí a analýzy návštěvnosti.



18. akce 

 

Akce poštovné zdarma se vsťahuje na všechny objednávky nad 1199 Kč bez poštovného. Doba trvání této akce je neurčitá.

 

YmNhNWE